Кажуть, що краса врятує світ. І це дійсно так. Але не одна лише краса є рятівницею. Тому я хотіла б додати, що і доброта врятує світ. Адже посіяне добро вертається до людини, яка його посіяла, сторицею.

Із щирою добротою я зустрілася познайомившись з дівчатами з Дому Серця. Ця зустріч відбулася років п’ять тому назад.

Добре пам’ятаю той день, коли вони приїхали до нас у гості у село під Харковом. Був березень. Зима тільки почала відступати і мені було якось незручно перед дівчатами-іноземками за калюжі і бруд на дорогах. Але їхні щирі посмішки, відкриті обличчя та невимушеність у спілкуванні швидко розтопили лід скутості і тривоги. Тоді їх було троє: Од, Марічка і Лаура. А ви пам’ятаєте ваш перший приїзд в Огульці?

Під час розмови вони розповіли нам про Дім Серця, про те, чим вони займаються, як живуть. Було дуже цікаво! Адже про це я ніколи раніше не чула. А ще було приємно, що вони розмовляли українською мовою, нашою рідною мовою. Вразило також і те, що Од до приїзду в Україну жила в Казахстані, а моя сім’я теж десять років жила в Туркменії. Так що нам було що згадати про Середню Азію. Як цікаво доля зводить людей!

Коли дівчата від’їжджали до Львова було відчуття, що це наші давні гарні друзі, добрі і щирі, які вміють вислухати і порадити, розвеселити і підтримати. Після тієї першої зустрічі у нас вдома потім було багато іще: у Харкові, Львові, Києві, Лишні, Вроцлаві. І нові знайомства: з Медісон, Магдою, Дженіфер, Софі, Альбіною.

А потім в нашій сім’ї трапилось горе. Не стало дорогої для нас людини. І наші душі були зігріті їхнім співчуттям, теплом, підтримкою і розумінням.

А життя продовжується. І ось ми вже знайомі з Роксоланою і Марічкою.

Дівчата, які ви всі милі ,безпосередні, безкорисливі і відкриті! Ви всі такі різні і такі однакові у вашій щирості і любові до людей! Спілкуючись з вами або буваючи у вас у Львові, дійсно розумієш, що ти в Домі Серця, серця великого, відкритого, люблячого.

Завершити мені хотілося б словами однієї мудрої людини, яка сказала, що існують такі друзі, як повітря – їх не видно, але вони завжди з тобою. Так, ми живемо не поруч, ми живемо в різних містах, але ви завжди з нами!

 

